nedelja, 26. februar 2012

ORHIDEJE IN TROPSKI METULJI

Za konec današnjega večera pa še nekaj utrinkov iz tropskega gozda v Gornji Radgoni. Razstava je bila fenomenalna!!! Zelo lepo pripravljena in definitvno vredna ogleda. Toliko orhidej skupaj, toliko različnih vrst, vse so se bohotile v svoji lepoti... Težko sem se odločila katere so najlepše a od 150 slik (nekaterih pofušanih od tresočih rok) sem izbrala tele... Jah ni kaj "takle mamo"...
Tako in še nekaj metuljev... Zelo so lepi a jih je zelo težko ujeti v objektiv, sploh če si amater! :):):) So pa metulji res zanimivi, škoda je samo, da živijo le tri tedne!
Upam, da sem vam vsaj malo pričarala moje navdušenje, toplo pa priporočam, da si greste ogledat v živo, saj so orhideje in metulji res nepopisno lepi. Najbolj sem si zapomnila prizor, ko je metulj prstal neki deklici na lice pa se ga je tako ustrašila, da je začela točit krokodilje solze... :):) Lep preostanek večera želim.
(Razstava se odvija še do 18. Marca in sicer v Gornji Radgoni - Mele, Vrtnarstvo Kurbus)




()<>()


Ni komentarjev:

Objavite komentar