nedelja, 19. februar 2012

Čisto nova sprememba

Nikoli nisem bila navdušena nad kombinacijo rdeče in zlate, ampak ta vikend me je čisto prevzela... Vsaj kar se tiče nakita, oblačil in modnih dodatkov mi nekako ne gre skupaj.
"Rdeča paše samo z črno in pika! ...no morda tudi z belo... :):):)

Uhančke sem poskusila "fotkati" v razno raznih "pozah", da bi se le videlo vse te drobtinice, ki so me potegnile vase! Iskala sem podlago, ki bi poudarila moč barve, poudarila moč majhnih pomembnih detailov, ki te konec konec koncev, kljub temu da je "ne maraš" čisto navdušijo... Same fotografije niso uspele najbolje, tako da ne vem ali sem uspela prikazati njihovo globino!

Če jih še vedno ne maram? Kaj pa vem.... postajajo mi všeč!!! ;)

Dva po dva...
in še enkrat...

tako vsi štirje pari hkrati na črni podlagi...

...ter na beli podlagi!


Katera podlaga vas bolj navduši in če je kombinacije "ne maram" uspela, pa povejte sami! :)
Meni najljubši so "drugi par" na prvi sliki, pa sploh ne vem zakaj, enostavno tako preprosti in lepi so!


()<>()


2 komentarja:

  1. O, čudoviti so! Meni je pa rdeča in zlata kombinacija že od nekdaj všeč. Si jo večkrat privoščim tudi na nohtih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) ja kot sem napisala se tudi meni ta kombinacija vse bolj in bolj dopade. Hm, kar se tiče kombinacij na nohtih pa sem čisto izgubila pogum... :)

      Izbriši