petek, 15. februar 2013

BARBIE OBLEKICE- moja nova strast!!

Spet sem *otročja z razlogom*. :) to so začetki, upam, da bo šlo lažje... treniram kroje, pripravljam, popravljam, izboljšujem, razvijam..., da bo nekoč kroj nared samo za šivanje...seveda za vsak tip oblekice svoj krojček.

...šivam že od nekdaj rada, zdej sem pa našla svojo novo *strastno-šivalno-nišo*. :) (zase sem se že naveličala šivat...tele majhne oblekice,...res, da so bolj drobčkene,...so pa tudi bolj srčkane)

Če se bo zadeva res tako razvijala kot se...si želim narediti eno mini *lokalno* razstavo oblekic, da vidim, kakšen bo odziv *okolice*. :) Če ne letos,...naj priden nekdo in me brcne v rit. Ker če ne letos...to pomeni predvsem mojo *lenobo*, ne pa, da se ne da zadeve speljati... :)






Ja in kako se je hitro mesec obrnil. Včasih že ne vem, kje se me drži glava. Sploh v teh tednih, ko šivam na polno in skoraj vsak večer med tednom. ;) Med vikendom me *ura* itak sesuje,... in ne, da si privoščim počitek, moje telo si *egoistično* brez moje privolitve privošči počitek. Hočeš-nočeš padem dol.

Upam,da so vam všeč.... Oblekice še sledijo... :)

<>()<>


1 komentar: