nedelja, 8. april 2012

VZROK...in...

...POSLEDICA

Ker sem bila bolna,  kot sem že v prejšnji objavi omenila, sem mislila, da bom kaj bolj ustvarjalna, ampak enostavno ni šlo. Misli so kar naprej uhajale k škatli z materialom, noge pa niso in niso želele ven iz tople postelje. :)

Me je pa vzpodbudil moj dragi, ko mi je v petek prinesel lepo vrtnico,...tako sta nastala vzrok in posledica. Hihi, on najbolje od vseh ve, da nekaj sigurno ni v redu, če se tri dni ne priteknem "bunkic". :)


Nekaj me navdušujejo lesene bunkice in trakovi, tako da zadnje čase nastajajo takšne ogrlice...


Upam, da so vam vsaj malo všeč...  :):):) ...meni namreč so.


()<>()

2 komentarja:

  1. Ii, lepo! Rožice nas ženske vedno razveselijo :)

    Verižica je pa čudovita!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je, rožice so zakon! :) sploh tako "vmes", ko niti ne pričakuješ in ni nobenega praznika! :)

      Izbriši